Informasjon om Fords kundetilfredhetsprogram
Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hva er Kundesynspunkt (Customer Viewpoint)?

Kundesynspunkt er Ford Motor Companys spørreundersøkelsesprosess for å måle kundetilfredshet med forhandlersalg og serviceopplevelser. Målet med kundesynspunktprogrammet er for Ford Motor Company å:

  • Motta tilbakemeldinger om hvor gode Ford og våre forhandlere er med å levere en unik kundeopplevelse.
  • fokusere Ford- og forhandleransatte på å forstå og svare på behovene og forventningene til kunder
  • Påvise området der Ford og våre forhandlere må forbedre kundeservicen vår

 

Hvordan vet jeg om jeg har blitt valgt ut til en spørreundersøkelse?

Hvem mottar spørreundersøkelser?

Hva om jeg har problemer med spørreundersøkelsen?

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.