Kundeundersøkelse: Deltakelse
Hvem mottar kundeundersøkelser?
Ford Motor Company administrerer invitasjoner for å fullføre spørreundersøkelsen om kundesynspunkt ved å bruke salg av nye kjøretøy, servicereparasjoner under garantien eller eieropplysninger. Metodene for spørreundersøkelser er utviklet for å motta tilbakemeldinger fra en rekke forhandler- og eieropplevelser. Det vil si at hvert kjøretøysalg eller hver kjøretøyreparasjon starter en spørreundersøkelse om kundesynspunkt. Forhandlere bestemmer ikke hvilke kunder som mottar invitasjon til spørreundersøkelser, eller når spørreundersøkelser sendes.
Hvem sender vi spørreundersøkelse til?
- Privatkunder
- Små flåtekunder
- Ansatte
- Kjøretøy opptil 5 år i drift – 120 000 km.
Men ...
Det er viktig å huske at for å unngå overdrevne spørreundersøkelser, undersøker Ford bare et utvalg av kundene. Ikke alle kunder mottar en spørreundersøkelse hver gang.
Hva er Kundesynspunkt (Customer Viewpoint)?
Hvordan vet jeg om jeg har blitt valgt ut til en spørreundersøkelse?
Hva om jeg har problemer med spørreundersøkelsen?