Kan ikke starte applikasjonen
Hvis du opplever at appen ikke lastes, prøv trinnene nedenfor.
- Se etter oppdateringer for FordPass-appen på mobilenheten din.
- Hvis det finnes tilgjengelige oppdateringer, laster du ned og oppdaterer appen via app-butikken på enheten din.
- Logg av appen og deretter på igjen.
- Sjekk mobilsignalstyrken og/eller Wi-Fi-forbindelsen.
- Wi-Fi-forbindelse
- Hvis Wi-Fi er slått av, slår du funksjonen på og prøver å koble til.
- Hvis Wi-Fi er slått på, slår du funksjonen av og prøver å koble til ved bruk av mobildata.
- Mobilforbindelse
- Hvis mobildata er slått av, slår du funksjonen av og prøver å koble til.
- Hvis mobildata er slått på, slår du funksjonen av og prøver å koble til ved bruk av Wi-Fi.
- Wi-Fi-forbindelse
- Hvis appen fremdeles krasjer: Merk deg brukernavnet ditt (e-posten som ble brukt under registrering av appen).
- Slik finner du brukernavnet ditt:
- Velg Konto i appen.
- Trykk på Vise og endre profil.
- Brukernavnet ditt er oppført i delen Din påloggingsinformasjon.
- Slik finner du brukernavnet ditt:
- Logg deg av appen.
- Slett appen fra mobilenheten.
- Slå av mobilenheten i 30–60 sekunder.
- Last ned appen på nytt.
- Logg deg på igjen med brukernavn og passord.
- Hvis du trenger hjelp med å tilbakestille passordet ditt, klikker du her.
Hvis du fremdeles opplever problemer med appen, kontakter du en guide for å få mer hjelp.