Jeg kan ikke finne noen tilgjengelige abonnementer i Ford-kontoen min - hva gjør jeg?
Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Jeg kan ikke finne noen tilgjengelige abonnementer i Ford-kontoen min - hva gjør jeg?

Forsikre deg om at du har en aktiv Ford-konto og at FordPass-appen** er lastet ned på smarttelefonen din. Sørg for at du også har aktivert FordPass Connect* i kjøretøyet.

Hvis du allerede har gjort dette, kan det hende du må velge riktig kjøretøy i Ford-kontoen din. Hvis problemet vedvarer, kan du bruke FordPass-appen til å snakke med en FordPass-veileder under «Hjelp»-delen, der du enten kan bruke livechat eller ringe dem.


1- *FordPass Connect aktiverer tilkoblede tjenester og er tilgjengelig på utvalgte biler eller biler utstyrt med navigasjon. FordPass Connect aktiveres når bilen leveres. Du kan velge å melde deg på eller av ulike former for datadeling. Datadekning og -tjenester er ikke tilgjengelig overalt. Datakostnader kan påløpe. For tilkoblede biler gjelder FordPass og personvernretningslinjer, de er tilgjengelig på det lokale Ford-nettstedet ditt.

2 - **FordPass-appen er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer og tilgjengelig via nedlasting. Avgifter for databruk kan påløpe.

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.