Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hva gjør jeg hvis Android Auto™* ikke fungerer med SYNC®** 4A?

Hvis du har problemer med Android Auto, fullfør følgende generelle feilsøkingstrinn:

  • Sørg for at Android Auto er installert på telefonen din. 
  • Bekreft at Android-telefonen din har Lollipop 5.0 eller nyere.
  • Sørg for at telefoninnstillingene dine er riktige ved å bruke Google's™ Android Auto-kundestøtteside.
  • Sørg for at Android™-enheten din er koblet til SYNC** via Bluetooth®*** og at Android Auto er installert på telefonen. 
  • Start telefonen på nytt.
  • Forsøk å tilbakestille SYNC-modulen.
  • Hvis feilsøking med en Bluetooth-tilkobling mislykkes, prøv å koble til SYNC med en høykvalitets USB-kabel.

 


*Tilgjengelig funksjon. Ikke kjør mens du er distrahert. Ikke bruk håndholdte enheter under kjøring, bruk stemmestyrte systemer når det er mulig. Android Auto er tilgjengelig på 2017-modeller med SYNC 3; eiere av 2016-modeller med SYNC 3 må utføre en programvareoppgradering (tilgjengelig sent i 2016). Krever telefon med kompatibel versjon av Android Auto og aktiv datatjeneste. SYNC kontrollerer ikke Android Auto mens det er i bruk. Google og andre tredjeparter er ansvarlige for deres respektive funksjonalitet. Meldings- og datakostnader kan påløpe.

Android Auto, Google, Google Play og andre merker er varemerker for Google Inc.

**Ikke kjør mens du er distrahert. Ikke bruk håndholdte enheter under kjøring, bruk stemmestyrte systemer når det er mulig. Enkelte funksjoner kan bli sperret når kjøretøyet settes i gir. Ikke alle funksjoner er kompatible med alle telefoner.

***Bluetooth-ordmerket er et varemerke for Bluetooth SIG, Inc.

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.