Hvorfor startet ikke programvareoppdateringen for min Ford
Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hvorfor startet ikke programvareoppdateringen for min Ford?

Det kan være så enkelt som at kjøretøyet ikke var slått av, ikke i parkeringsmodus, eller at dørene var åpne.

Krav for å starte en programvareoppdatering

Følgende elementer må fullføres før du prøver den neste planlagte programvareoppdateringen eller du kan motta en feilmelding:

  • Kjøretøyet ditt er stoppet og parkert.
  • Parkeringsbremsen er satt på.
  • -oppdateringen er planlagt til før eller etter kl. 00.00. (ikke nøyaktig kl 00.00).
  • Kjøretøyets tenning er av.
  • Alle dørene dine er lukket.
  • Frontlysene dine er slått av.
  • Kjøretøyet ditt ble kjørt i minst 30 minutter for å unngå lavt batteri.

    Merk: Dette vil bidra til å sikre at du har nok batterilading til å fullføre oppdateringen, men er ingen garanti.

Viktig: Hvis noen av betingelsene ovenfor ikke er oppfylt, vil du motta en melding om «Kjøretøy ikke oppdatert» på skjermen din SYNC®** . Adresser årsaken i meldingen før neste planlagte oppdatering. Hvis du fortsatt mottar feilmeldinger for den mislykkede oppdateringen, kontakt Ford Customer Relationship Center 

Meldingen

Tilleggsinformasjon

Vanlige spørsmål – programvareoppdatering


* FordPass-appen, som er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer, er tilgjengelig via en gratis nedlasting. Meldings- og datapriser kan påløpe.

**Ikke kjør mens du er distrahert eller mens du bruker håndholdte enheter. Bruk stemmestyrte systemer hvis mulig. Enkelte funksjoner kan bli sperret når kjøretøyet settes i gir. Ikke alle funksjoner er kompatible med alle telefoner.

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.