Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hvorfor startet ikke programvareoppdateringen for min Ford?

Det kan være så enkelt som at kjøretøyet ikke var slått av, ikke i parkeringsmodus, eller at dørene var åpne.

Krav for å starte en programvareoppdatering

Følgende elementer må fullføres før du prøver den neste planlagte programvareoppdateringen eller du kan motta en feilmelding:

  • Kjøretøyet ditt er stoppet og parkert.
  • Parkeringsbremsen er satt på.
  • -oppdateringen er planlagt til før eller etter kl. 00.00. (ikke nøyaktig kl 00.00).
  • Kjøretøyets tenning er av.
  • Alle dørene dine er lukket.
  • Frontlysene dine er slått av.
  • Kjøretøyet ditt ble kjørt i minst 30 minutter for å unngå lavt batteri.

    Merk: Dette vil bidra til å sikre at du har nok batterilading til å fullføre oppdateringen, men er ingen garanti.

Viktig: Hvis noen av betingelsene ovenfor ikke er oppfylt, vil du motta en melding om «Kjøretøy ikke oppdatert» på skjermen din SYNC®** . Adresser årsaken i meldingen før neste planlagte oppdatering. Hvis du fortsatt mottar feilmeldinger for den mislykkede oppdateringen, kontakt Ford Customer Relationship Center 

Meldingen

Tilleggsinformasjon

Vanlige spørsmål – programvareoppdatering


* FordPass-appen, som er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer, er tilgjengelig via en gratis nedlasting. Meldings- og datapriser kan påløpe.

**Ikke kjør mens du er distrahert eller mens du bruker håndholdte enheter. Bruk stemmestyrte systemer hvis mulig. Enkelte funksjoner kan bli sperret når kjøretøyet settes i gir. Ikke alle funksjoner er kompatible med alle telefoner.

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.