Hvorfor har jeg nådd en aktiveringsgrense i FordPass?
Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hvorfor har jeg nådd en aktiveringsgrense i FordPass®*?

I FordPass er det en begrensning for antall tillagte kjøretøy. Hvis du har fem kjøretøy lagt til i FordPass-kontoen din og alle har statusen Tilgang venter, vises meldingen Ventende forespørselsgrense nådd når en sjette forespørsel om kjøretøytilkobling gjøres.

Inntil du fullfører hele aktiveringsprosessen for minst ett kjøretøy, vil FordPass vise modemets status som ikke aktivert for det sjette kjøretøyet.

Mer FordPass-informasjon

For mer detaljert informasjon om FordPass-funksjoner, besøk FordPass-støttesiden vår og bla etter ditt foretrukne emne.

Nyttige FordPass-støttekategorier

Tilleggsinformasjon

Hvordan aktiverer jeg kjøretøyet mitt?
Hvorfor er autorisasjonsforespørselen min blokkert?


*FordPass-appen er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer og er tilgjengelig via nedlasting. Datakostnader kan påløpe.

 

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.