Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hvorfor viser FordPass®* min aktiveringsstatus som ikke tilgjengelig?

Meldingen om aktivering ikke tilgjengelig i FordPass vises hvis du ber om tilgang til et aktivert kjøretøy. Se detaljene nedenfor for mer informasjon.

Aktivering av FordPass er ikke tilgjengelig

Velg rullegardinmenyen om FordPass for mer informasjon dersom du ikke kan koble til kjøretøyet.

FordPass 5.X 

Hvis du forsøker å koble til kjøretøyet men mottar meldingen «Prøv igjen senere», betyr dette at det er en feil og at tilkoblingen ikke kunne fullføres. Se feilkoden (hvis tilgjengelig) i popup-meldingen for mer informasjon.

FordPass 4.X 

Hvis du forsøker å aktivere kjøretøyet ditt, men mottar en popup som forteller at aktiveringen ikke er tilgjengelig for øyeblikket, trykker du på OK på popup-meldingen for å gå tilbake til startskjermen.

Merk: For å aktivere kontoen din må den gjeldende aktiveringsforespørselen fullføres først.

Hvis du trenger ytterligere hjelp, kontakt en veileder med banen Konto > Hjelp i FordPass.

Mer FordPass-informasjon

For mer detaljert informasjon om FordPass-funksjoner, besøk vår FordPass-støtteside og bla etter ditt foretrukne emne.

Nyttige FordPass-støttekategorier

Tilleggsinformasjon

Hvordan godkjenner jeg sekundære brukere?
Hvordan ber jeg om tilgang til et aktivert kjøretøy?


*FordPass-appen er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer og er tilgjengelig via nedlasting. Datakostnader kan påløpe.

 

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.