Hvorfor kan jeg ikke konfigurere en ny Telefon som nøkkel™ etter å ha avinstallert FordPass®*-appen og installert den på nytt?
Hvis du har slettet FordPass og lastet den ned på nytt på mobiltelefonen, må du følge trinnene nedenfor for å legge til en ny Telefon som nøkkel-enhet.
- Fjern Telefon som nøkkel-enheten som tidligere var knyttet til telefonen din i FordPass-appen, eller tilbakestill Telefon som nøkkel fra kjøretøyet.
- Programmer en ny telefon som Telefon som nøkkel.
Hvis feilsøkingen ikke lykkes, kan du kontakte oss via Konto > Hjelp for mer hjelp.
Ytterligere feilsøkingsalternativer
Hvis du opplever andre problemer, kan du gå til FordPass-feilsøking emnemappen for ytterligere støtte.
*FordPass Appen er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer og tilgjengelig via nedlasting. Datakostnader kan påløpe.