Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hvorfor kan jeg ikke konfigurere en ny Telefon som nøkkeletter å ha avinstallert FordPass®*-appen og installert den på nytt?

Hvis du har slettet FordPass og lastet den ned på nytt på mobiltelefonen, må du følge trinnene nedenfor for å legge til en ny Telefon som nøkkel-enhet.

  1. Fjern Telefon som nøkkel-enheten som tidligere var knyttet til telefonen din i FordPass-appen, eller tilbakestill Telefon som nøkkel fra kjøretøyet.
  2. Programmer en ny telefon som Telefon som nøkkel.

Hvis feilsøkingen ikke lykkes, kan du kontakte oss via Konto > Hjelp for mer hjelp.

Ytterligere feilsøkingsalternativer

Hvis du opplever andre problemer, kan du gå til FordPass-feilsøking emnemappen for ytterligere støtte.


*FordPass Appen er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer og tilgjengelig via nedlasting. Datakostnader kan påløpe.

 

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.