Hvorfor vises meldingen "Ingen nøkkel registrert" når jeg bruker Telefon som nøkkel™?
Meldingen "Ingen nøkkel registrert" betyr at kjøretøyet ikke registrerer telefonen i kupeen (inne i bilen). Følg trinnene nedenfor for å feilsøke.
Feilsøke meldingen "Ingen nøkkel registrert"
- Flytt telefonen nærmere midten av bilen nær koppholderen eller midtkonsollen (f.eks. armleneområdet).
- Hvis det ikke virker, kan du lukke FordPass®*-appen og åpne den på nytt.
- Slå Bluetooth® på telefonen av og på igjen.
- Hvis problemet vedvarer, kan du sjekke status for nøkkelen via FordPass-appen.
- Hvis feilsøkingen ikke lykkes, kan du kontakte oss via Konto > Hjelp for mer hjelp.
Ytterligere feilsøkingsalternativer
Hvis du opplever andre problemer, kan du gå til FordPass-feilsøking emnemappen for ytterligere støtte.
Tilleggsinformasjon
Finnes det noen enkle tips for å bruke Telefon som nøkkel?
*FordPass Appen er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer og tilgjengelig via nedlasting. Datakostnader kan påløpe.