Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hvorfor vises meldingen "Ingen nøkkel registrert" når jeg bruker Telefon som nøkkel™?

Meldingen "Ingen nøkkel registrert" betyr at kjøretøyet ikke registrerer telefonen i kupeen (inne i bilen). Følg trinnene nedenfor for å feilsøke.

Feilsøke meldingen "Ingen nøkkel registrert"

  1. Flytt telefonen nærmere midten av bilen nær koppholderen eller midtkonsollen (f.eks. armleneområdet).
  2. Hvis det ikke virker, kan du lukke FordPass®*-appen og åpne den på nytt.
  3. Slå Bluetooth® på telefonen av og på igjen.

Ytterligere feilsøkingsalternativer

Hvis du opplever andre problemer, kan du gå til FordPass-feilsøking emnemappen for ytterligere støtte.

Tilleggsinformasjon

Finnes det noen enkle tips for å bruke Telefon som nøkkel?


*FordPass Appen er kompatibel med utvalgte smarttelefonplattformer og tilgjengelig via nedlasting. Datakostnader kan påløpe.

 

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.