Bilens posisjon – feilsøking
For å bruke Bilens posisjon-funksjonen i appen må du:
- ha FordPass Connect‑modemet i bilen
- legge til bilen i FordPass™
- aktivere modemet
Hvis bilens posisjon har sluttet å fungere:
- Logg av appen og deretter på igjen.
- Kontroller om bilens posisjon vises.
- Hvis ikke sletter du appen og installerer den på nytt.
- Kontroller om bilens posisjon vises.
Hvis bilens posisjon ikke oppdateres:
- Gå til Hjem-fanen.
- Velg bilens opplysninger.
- Trykk på Trykk for å oppdatere og vent til appen viser Oppdatert akkurat nå.
- Hvis appen ikke endres til Oppdatert akkurat nå, velger du for å låse opp og låse bilen for å påse at modemet og appen kommuniserer.
- Bla ned til bilens posisjon-delen.
- Hvis Finner ikke-alternativet vises, må du påse at apptillatelsene er aktivert.
- Se etter oppdateringer for FordPass-appen på mobilenheten din.
- Hvis du er usikker på om appen er oppdatert, kan du søke etter FordPass i appbutikken.
- Hvis oppdateringsalternativet vises, installerer du den nyeste appversjonen og ser etter posisjonsoppdateringer i appen igjen.
- Hvis du er usikker på om appen er oppdatert, kan du søke etter FordPass i appbutikken.
Hvis du fullførte avloggingen og installasjonsprosessen på nytt, appen vises som oppdatert, og kjøretøyposisjonen ikke vises igjen, må du kontakte en guide for å få mer hjelp.